En bitter historia

Imorn kl 7.12 beger jag mig mot Stockholm för att besegra mitt Everst, min akilleshäl och ännu fler uttryck som jag inte kommer på. Men om ni tror att jag kan allt inför provet så har ni helt fel!!
 
 
Innerst inne vill jag bara slänga min pluggpärm i väggen, men det går inte för den är för tung. Det tog mig hela helgen plus måndagen att komma igenom den för det är inte direkt lätt att sitta med denna otroliga skönhet nergosad i soffan. Nejnej. Eller jo, kanske om man vill byta ut höftlederna i förtur men det räcker med att va 5% invalid redan som det är. Istället blir det många pauser för man sitter framåtlutad i någon oskön ställning över köksbordet hållande i resterande papper så den inte slås igen. Nu skulle Elin kalla mig så där bitter igen som bara hon och jag kan vara ibland. Men önska mig lycka till i alla fall och ha en roligare dag än vad jag kommer ha imorn ;)


Kommentarer
Lill

Massa lycka till från mig!! :)

2012-10-09 @ 21:09:11
Ann-Sofie

Vad är det för nåt du ska göra?

Lycka till anyway!!

Kram

Svar: Försöker ta en Swedseclicens för att få ge rådgivning om placeringar å tack :). Kram
Linas trådar...

2012-10-09 @ 21:25:58
URL: http://jagborikanada.blogspot.ca/
Mattias

Hur gick det? Hur gick det? :o)

Svar: Inte bra alls faktiskt! =(
Linas trådar...

2012-10-11 @ 14:05:09


Kommentera inlägget:


Namn:
Stammis?

Mail: (visas ej)

Länka din sida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0