Kokt kräfta delux

Efter en vecka i Spanien inser jag nu att det borde finnas någon slags varningstext på mig
"Förvaras oåtkomligt för solen"
Kom hem för fyra dagar sen och hela kroppen kliar något otroligt fortfarande!! Fyller ju inte år ännu på ett tag men önskar mig ändå en kratta så jag kan klia hela ryggen på en samma gång. Samtidigt skulle jag uppskatta ett par riktigt taggiga byxor som konstant kliar på benen. Är egentligen allerigsk mot ulltröjor men just nu kanske de skulle klia tillbaka på mina röda armar. Om ni löser problemet med hur jag fick min bränna efter skon på första bilden, vänligen kontakta mig för jag förstår inte hur man kan bli bränd där det är täckt av en rem, menmen. Lyckats med lustiga saker förr så!!
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget:


Namn:
Stammis?

Mail: (visas ej)

Länka din sida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0