Nya tavlor uppe!

När jag kom hem från jobbet igår va det egentligen meningen att jag skulle storstäda (något jag verkligen måste börja med nu!!!!!). Började på köksbordet och hittade två ramar. "ja just det, måste ju rama in mina broderier" vilket tog i princip hela kvällen! Vem visste liksom att man kunde skära sig på glaset och stänka ner väven med blod överallt!! Å inte fattade jag vart allt det "röda" kom ifrån heller, tänkte bara "ja men det har väl varit där hela tiden innan å jag inte märkt det bara" så jag fortsatte. Tacka vet jag för diskmedel som tar bort allt!!! :P
 
 
Sen sist har jag även blivit faster igen, denna gång till en liten Ossian! På måndag blir det med andra ord bebismys och jag längtar något otroligt. Å som den virkande faster man är så ska han ju självklart få ett par converse. Mor har stickat en tröja till honom i samma färger så han lär bli den coolaste och mest välklädda bebisen i Östergötland :). 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget:


Namn:
Stammis?

Mail: (visas ej)

Länka din sida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0